fredag 1. april 2011

fiiiin

frokost ble det idag.... Mannen, som var til Strømstad igår på jobbreise, så denne fine esken.....

..og tenkte på meg! <3

Nydelig lilla og brunt sammen, og det er strikk under, så sløyfen kan tas av og på, mange ganger om....

og det trengs, for inni esken

er det........









fine praliner av belgisk sjokolade......

og som den kvinne jeg er, elsker jeg sjokolade,

og praliner er det beste jeg vet!!!


synet av de perfekte mønsterne, lukten når du løfter lokket...

tanken på hvordan de føles i munnen...

smaken av den første biten, sammen med nykokt kaffe.......

kan man få en bedre start på dagen??


hvit sjokolade er best!

trøffel inni er best!

å finne smaken på fyllet inni sjokoladesmaken er også best!!!


burde kanskje si at jeg skulle delt med dere alle, hvis dere var her....

men det sier jeg ikke, for denne skal nytes sammen med min kjære......

du, kjære, elskede Mannen min, du er best!!






(esken skal selvfølgelig spares, selv når den er tom)

Ha en fin fredag, alle.....husk at det er 1. april....

2 kommentarer:

  1. Så gøy at du la igjen en kommentar! Husker godt Lysboken. Traff aldri deg, men nå har jeg "liksom" det også.

    Lager du fortsatt bøker?

    Ha en fortsatt riktig god weekend og god ryddesjau fortsatt.

    Klem fra Alex

    SvarSlett
  2. ja, nå "treffes" vi stadig vekk! ;) har desverre ikke blitt flere bøker, men man vet aldri...:)

    SvarSlett