fredag 8. april 2011

kom hjem til....

etter en forblåst regndag på byturen min!!! Hadde nemlig for første gang etter flytten en hel dag til å reise til "byen" alene idag....Med bare meg selv og en kaffeavtale å tenke på, koste jeg meg fælt!! :)
Var på leting etter gave til min kjære storesøster som var jubilant her om dagen, og fant litt av det jeg lette etter, men ikke alt....og jeg legger jo ikke ut bilder av den, kan du skjønne...For hun leser bloggen, hun også!! :)

Men når jeg kom hjem, lå nye Rom 123 og ventet, sammen med en pakkelapp fra Panduro! :) I den var det:
sak....som jeg tydligvis trenger litt øvelse i å bruke.....en stempelpute og et helt alfabet av stempler, montert på treklosser, gleder meg til å bruke den til noe nyttig.....som f.eks......................tja, det finner vi ut!!! jeg er HELT overbevist om at den er nyttig!!


Den ser kjempenyttig ut!!





Ellers var der en annen, definitivt nyttig sak, som jeg planlegger å bruke så fort en annen pakke har kommet i hus....



en stiftemaskin, som blir super til å skifte stoff på kjøkkenstolene.....



og til en sak til soverommet, og sikkert masse annet.....dette er en kraftig, men liten maskin, som passer i de små klypene mine....har lånt av folk før, men de har vært så store at maskinen glipper i det jeg stifter....

Så denne tror jeg skal være bedre!! :)




Dagen i byen var deilig...å kunne tråkke rundt i de butikkene jeg ville, og å sitte på kafè så lenge jeg ville, var en nyyytelse!!
Og så var det ekstra deilig å komme hjem til Mannen og Store Prinsessa, når jeg hadde kost meg så masse alene....og med nytt blad og pakke på posten, innledes helgen i stort PLUSS!
Håper dere får en god helg....i morgen må helgevasken tas....for den hadde ingen tatt mens jeg var borte....;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar