mandag 28. mars 2011

tilbake til...

..prosjektet fra forrige uke, kjøkkenskuffene....som ser overfyllte og (må jo innrømme det) skitne ut.....og de har ikke vært ryddet i siden vi flyttet inn....men nå....
...har Mannen vært på besøk med sin kjære mor, og fått med seg fine, gamle Norgesglass, i ulike størrelser...
og varianter.

De blir kjempefine å ha mel, gryn, krydder og alt mulig annet i, med dymo-skrift på lokket, så alle (les Mannen) ser hva som fins og hvor mye det fins av det. Det gjør det også mye lettere å holde rent, og man slipper mel-pudderet nederst i hele skuffen.....

og så er de så fiiiiine....syns jeg. Mannen (som jo er fotograf) hadde fått en ny kameradings i posten i dag, så han fikk æren av avbilde vidunderne mens de stod å tørket etter badet sitt i oppvaskmaskinen.....
og da må dere jo få se resten av bildene også....

lekre lokk, som før når man syltet altmulig, hadde tykke, røde gummistrikker på også, men det trenger ikke jeg nå.....det fins å få kjøpt, ifall noen lurer da...

Snille svigermor kunne fortelle at også Mannens mormor, altså Svigermors mor, barnas oldemor....(hihi, bare tuller litt) også har noen glass hun ville gi bort, så med litt flaks får jeg nok til den andre kjøkkenskuffen også...:)

Så i morgen blir det full ryddings i skuffen, og innimellom hekler jeg på et lite prosjekt som kanskje blir putetrekk, med litt tålmodighet og flaks...:)


I morgen kommer Lille Prinsesse og Prinsen hjem igjen også, og det blir svært spennende å se hvilken reaksjon vi får på det nye rommet til Lille Prinsesse!!

Ellers har helgen gått til avslapning og kos, heklerier (jeg slapper bedre av hvis jeg har noe å gjøre med hendene mine) og synet av enda mere snø som vi absolutt ikke liker!!

Må tilføye at jeg blir så glad når det er så mange inne og titter her, og blir enda gladere om dere legger igjen en liten kommentar!! :) ha en fin-fin mandagskveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar