tirsdag 22. mars 2011

en aldri så liten...

....sniktitt fra Lille Prinsesse sitt rom, skal dere få....er på langt nær ferdig, men er godt igang....fikk hjelp av Store Prinsessa i går, vi sorterte perler så vi får bort de aller minste, og så det er lettere å velge farge.

så nå vet dere hva syltetøyglassene var til.....
og som dere ser, fikk  min kjære kjøpt en etterlengtet Dymo-maskin....akkurat som jeg har ønska meg siden jeg var liten...:)

Planen er å la perlene bo på rommet nå, hittil har de bodd litt her og der, og det har resultert i at lyden av små perler som triller bortover golvet, er med oss overalt...vi får vel se hvordan det går....

En liten kjøkkenkrok har jeg laget til, med arkiv-esker som hyller og et lite utvalg av alle kjøkken-og matrelaterte leker som fanns på rommene til de to minste. Jeg valgte ut den "maten" som så mest naturtro ut, og så får resten bo på loftet en stund....det var rett og slett alt for mye av plast-pølser og plast-grønnsaker.

Det lille "Hello Kitty" serviset er helt, og så fant jeg et stort utvalg av serviser i plast som ikke var komplette, jeg valgte ut det fineste og så fikk resten flytte opp sammen med plast-maten.




Må si det ble ganske stilig, og innbydende, håper Lille Prinsesse gidder å styre og stelle på kjøkkenet sitt, så det holder seg sånn noenlunde....hun får jo alltid hjelp av oss, men tanken er at det skal bli kjekkere å rydde, når alt har en fast plass, som ikke er golvet..




et lite utvalg av maten står på utstilling.....resten bor i kakeboksene ved siden av.....




Frister det med jordbær???





og symaskinen står nære til hånds, om noen av kjøkkenhåndklærne skulle revne....;)


Så, mere får dere ikke, nå skal jeg dusje min smukke kropp og ta hånd om Store Prinsesse som er hjemme med feber idag......




P.S: må bare få sagt hvor usigelig deilig det er å se at snøen har snart gitt tapt mot sterke vinder og kraftige regnskurer siste døgnet.......gleder meg til våren, har maaange uteprosjekt på gang!! :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar