onsdag 16. mars 2011

klarer ikke å vente...

på at den nye hylla til Lille Prinsen skal komme på plass....Så derfor får dere det ferdige resultatet her...Lille Prins ble såå fornøyd over organisering og ommøblering at han hele ettermiddagen ville være på rommet sitt!
Det gleder meg!! og Lille Prinsesse, som ellers er veldig nøye med å la andre gjøre noe annet enn å leke på rommet sitt, ba om at jeg skulle "gjøre hennes rom like lett å rydde" som hun sa!! og gjett om jeg sa ja!!!
Det duker for en drøm av rosa og prinsesser i et blogginnlegg i neste uke...:)

Men tilbake til Lille Prinsens rom. Sånn ble det:



en gammel lekekasse ble spikret opp på veggen

og brukt som nattbord.....

nettrøret fra Ikea fikk endelig plass
og er fin å gjømme saker i...


og en snørestump og noen klesklyper ble fin å henge opp bilder og tegninger som ikke er i ramme...

Den innrammede teksten på skatollet er gave fra farmor når Lille Prinsen ble født, det er teksten om Lykkeliten...



Lekeroken fikk mere plass, togbaner og bilbaner bor nå i skuffene under senga, skolebenken er lettere å komme til, det samme er sløydbenken, som synger på siste vers...ingen av vertøyene henger sammen lenger...:)


Alt i alt er både jeg, Lille Prins og de andre fornøyde!
Hva syns dere? ble det bedre??


Idag har de minste fri fra barnehagen, og nå er de ute med Mannen på jobb, før de kommer hjem og da skal vi starte på fødselsdagsbaksten. Idag blir det Surmelkskake, og så får vi se om jeg får tatt noen bilder og lagt ut sammen med oppskriften i kveld.
Ute skinner sola, det er røde tall på termometeret, så nå skal jeg åpne vinduer og dører på vidt gap og få inn litt herlig VÅR luft!!! God onsdag folkens!!

2 kommentarer:

  1. Elsker bilder! Får vi se bilder av stuen snart :)

    SvarSlett
  2. hihi, stuen ja....er ikke helt fornøyd med den enda...men det kanskje kommer likevel...:)

    SvarSlett