søndag 22. mai 2011

nye farger...

Jeg og Mannen ble så forelska i dette fine bildet av loppe-funnene mine....Vi ble overrasket over hvor bra den grå veggen er å fotografere mot, og dette stillebenet passet perfekt.
Mannen lekte seg litt med Lightroom, og fikk frem flere flotte versjoner av bildet, men valget falt til slutt på det dere ser ovenfor på "headeren" om det skrives sånn....:)
Her får dere noen flere varianter:
Denne likte jeg kjempegodt også....
...og denne.....:)
denne versjonen er også tøff, men syns den mister noe av kontrasten mellom søtt rosa og røft grått, som etter min mening er det beste med hele bildet.
Vel vel, ny lay-out ble det i alle fall, etter mye knot med pixelstørrelsen, kom bildet rett på malen også. Ikke alltid det er positivt med mange pixler, altså! :) Tusen takk, Mannen min for hjelpen, selv om jeg kanskje ble litt vel irritert innimellom....:D
Jeg er i allefall kjempefornøyd, hva syns dere? :) God søndag til alle sammen!

2 kommentarer:

  1. helt knall den rosa puta mot den grå veggen - skikkelig kul komp med shabby koffert og gamle glass!! Har sett på flere av bildene dine - de er fine :)

    SvarSlett
  2. takk skal du ha! :) kjekt at du stakk innom, var innom deg og du har noen fotografiske godbiter du også!

    SvarSlett