søndag 5. juni 2011

mye å gjøre....

gir dårlig tid til å blogge.....Men kan jo gi dere en liten oppdatering på hva som skjer!! :)
Idag har jeg fått være med min gode vennine hjem til hennes mamma og høste rabarbara!! I mengder!!! :D Ikke bare det, jeg fikk en avlegger å teste med, pluss en fin lilla Iris, som jeg satte i staude-beddet mitt. Rabarbara gir knallgod saft, og jeg og Store Prinsessa elsker den i pai også! Snille jenter, altså!! :)
Men nå til det dere ser på bildene idag.....vi bygger en levegg. Vi vil skjermes fra gata, og mange naboer...;)
Vi liker naboene våre, altså....men vi føler at det blir litt vel åpent, når vi sitter i pysjamas på morgenen og drikker kaffe, eller når jeg skal sole meg i bikini....da er det deilig å få litt mindre publikum!! I tillegg skjermes vi for vinden, og bil-støy...:)
Dette er utsikten (og mere enn dette også) naboene har til terassen vår....De har fullt innsyn, eller hadde....:)
For idag har jeg og Mannen, helt selv (!) bygget nesten hele leveggen!!! Uten å krangle!!! ;)
Jeg var en smule urolig for at han skulle bygge meg inne.....men det gikk fint!! :) Og det gikk fort!! På et par-tre timer hadde vi snekret reisverket, og saget panel....det gikk som en drøm, og vi hadde vært ferdig nå, om ikke vi hadde brukt opp begge batteriene på drillen, OG reservedrillen!! Men så langt vi kom, er vi kjempefornøyde med, begge to!! Og ikke så lite stolte heller....grønne snekkere som vi er....:)
Så, vi feiret byggverket OG samarbeidet i leveggen med kveldssola i ryggen, og en liten grønn flaske hver!! :)

3 kommentarer:

  1. Ta der blei kjempe bra Lena, kan tenke me d blir mykji kjekkere å sitte der no når d ikkje e like masse innsyn:) Og forresten så har du ein veldi koselig blogg!:)

    SvarSlett
  2. Ja, Siri, det her er etterlengta!! :) bare vi får noen dager til med opphold nå, så blir den ferdig...;) Tusen takk for varmende ord! :)

    SvarSlett