fredag 22. juli 2011

slapp katt....

liker seg best inne om dagen....han lusker rundt ute hele natten, og når vi våkner til liv i huset, sitter han ute og venter. Nå regner det ikke idag, men igår når jeg tok disse bildene, øste det ned.....
Jeg antar at det bare er å innrømme; putebenken min tar inn vann.....så her ligger puter og sittedyner i en rull innenfor terassedøra. Perfekt plass å gjemme seg i, syns Willy. :)
Utenfor så det sånn ut. Bålpannen med ny kaffekjele, og lyslenken nylig innkjøpt på Claes Ohlsson henger dryppende våte, litt trist igrunn.....
Da er det nok ekstra deilig å synke enda lenger inn i en vattert rull....og drømme om de samme varme dagene som vi mennesker lengter etter....:)

2 kommentarer:

  1. Hei Lena!

    Så bra at du liker oss! Du har helt rett i at Ting&Sånt-sidene ikke er helt oppdatert. Vi holder på med ny nettside og nettbutikk, og da skal ordningen med bilder bli mye bedre.

    Men ja, det skulle ha vært mer oppdatert - jeg legger ut litt bilder i dag, jeg. Takk for tipset, og ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Så hyggelig at du svarer her inne!! :) Har hørt om nettbutikken,ja....gleder meg!! ha en flott dag dere på Kremmerhuset også! :)

    SvarSlett