torsdag 28. juli 2011

22.07.11

Er, som dere andre sterkt preget av hendelsene fredag 22.07.11, i Oslo og på Utøya. Derfor står bloggen stille, men jeg vil oppfordre dere å støtte Innsamlingsaksjon etter tragedien på Utøya, som ble startet på Facebook.

Her kan man gi penger via SMS, og pengene går uavkortet til AuF, som da får frie hender til å bruke pengen til å samle unge på en ikkepolitisk måte. Trykk på linken under:

http://www.facebook.com/event.php?eid=235448766486820


I tillegg vil jeg dele med dere en vakker sang, som ble brukt i Sverige som minnesang etter Tsunamien, og som nå igjen er aktuell. Den har gitt meg mye trøst, og jeg bruker den når jeg trenger å gråte en skvett...


Mine tanker går til oss alle, personlig berørte, rammede og alle som bærer sorgen med dem. Lena.

1 kommentar:

  1. Helt ufattelig at noen kan gjøre noe sikt.. at noen kan bli så ufattelig hinides all fornuft og empati. Jeg var i Oslo en tur for å legge på en blomst. Veldig rart å se Oslo slik, så mye folk, så stille og med blomster og lukt av roser over alt. Det er så trist og jeg tenker på alle dem som mistet noen. Alle de unge menneskene med så mye fremtid, så mye ugjort - historien ble endret denne dagen. Hele Norge vil sørge i lang tid. La oss håpe at det endrer oss på en måte som vil skape noe bra i fremtiden.

    SvarSlett