torsdag 27. oktober 2011

Såre ledd, kjøttkaker i hendene

...får man, når man endelig får den nye sofaen i hus, og laderen til drillen har stukket av.....
Heldigvis var det "bare" 40 skruer, men det var tungt!! Har litt problemer med leddene, så styrken er ikke hva den burde....men når Mannen kom hjem, slet han visst han også...og da var det bare tre ben (12 skruer) igjen..;)
Heldigvis kom nabo`n hjem, og kunne låne oss en drill...:) Men, denne herlige, grå, stoore og nye sofaen heter Kansas, og er kjøpt på Bohus. Jeg har siklet på den i et halvt år, så det var jammen godt å få den hjem!!
Det har vært en tøff uke, eller noen uker. På fredag døde gode, varme, myke og rare Willy`en vår...:( Hele helgen gråt vi og savnet ham fælt, heldigvis har venner og familie støttet oss, og vi kan savne ham uten å gråte nå...
Når jeg har det vanskelig, liker jeg å forandre på noe...tror mange kvinner kjenner seg igjen...en ny hårsveis...ny sminke, nye klær...eller en real ommmøblering!! Når den fine sofaen meldte sin ankomst, måtte noe ut, noe opp, noe dit og noe hit!! Tror faktisk alt på stua og kjøkkenet og en hel del oppe er forandret! :)
Det har gått over noen dager...og jeg har tatt meg god tid.....men tror jeg kan droppe zumbaen idag, med god samvittighet, for aktivitetsnivået har vært ekstra høyt disse dagene...Men det var det jammen meg verdt!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar