torsdag 20. oktober 2011

Fråtsing.....

I disse dager er det lite å høre fra min kant. Det har sine grunner, som ikke er bloggmateriale. Men jeg kan røpe at jeg går å venter på noe som kommer til å føre til en radikal forandring av stuen, og et dertil stort blogginnlegg. Akkurat nå står stuen på halv åtte, dvs. at ommøblering og omorganisering pågår.
Men.............idag hadde jeg en superkoselig dag med min lengstvarende venninne..(kunne sagt eldste, men hun er yngre enn meg...) Vi hadde en real shoppingrunde, og det hører til sjeldenhetene her i huset, at shopping består av "det-har-jeg-lyst-på-til-huset"-shopping, og ikke shopping av ren nødvendighet.
Og, butikken som har ALT det jeg har lyst på, er selvfølgelig Kremmerhuset! Vi var innom endel andre også...men dette stillebenet er utelukkende Kremmerhus-godteri! :)
Sammen med et zinkhus fra en annen butikk, og Mannens lekre gitar, er dette det nye blikkfanget i stuen....enn så lenge!! Neste gang dere hører fra meg, har vi et nytt blikkfang.......

4 kommentarer:

  1. Ditta blei jo råflott det Lena! Kjempefint stilleben mot den grå veggen :)

    Kjempefin blogg foresten ;)

    Vibeke

    SvarSlett
  2. tusen takk, Vekke-lita!! ;) <3

    SvarSlett
  3. Hei! Veldig lekkert innkjøp, og så fint det var! Gledar meg til å sjå meir frå det store innrykket i stova.... ;o)
    God helg til deg, Lena!

    SvarSlett
  4. takk for fine ord, god helg til deg og dine! :)

    SvarSlett