fredag 30. september 2011

Utfordring...

henger meg for første gang på en utfordring jeg så hos Ida Susanne som har bloggen Sukkertøy for øyet. Hun har hengt seg på en utfordring fra bloggen Livs Lyst, som vil at vi skal vise henne lappeteppet vårt. Nå ble det jo ikke et helt lappeteppe av mitt prosjekt, men jeg håper jeg får være med likevel....Jeg får ikke linket til Livs Lyst, for denne er kun åpen for inviterte lesere (uten at jeg forstår helt hva det innebærer), men viser dere puten min fordi om! :)
Denne puta ble til av et restegarn-prosjekt, jeg hadde ambisjoner om et helt teppe, og det var første gang jeg fikk til "bestemorsruter"....dessverre rakk ikke garnet til....ikke til en hel pute engang, så jeg sydde den sammen med et stoff jeg skal ha til hodegavlen på soverommet en vakker dag....
Disse fargene er helt meg! Elsker turkis, blått og grønt i alle nyanser, og det er deilig med en kjempetradisjonell pute midt i putegjengen fra Kremmerhuset og Indiska...
Sånn ble den, myk og god, og uten glidelås, for det klarer jeg ikke!!
Nå er det pakking som gjelder, vi skal på hyttetur til en øy uti havgapet, masse vind, sjøvann og bølger, godt selskap og en helt super innledning til høstferien!!! Klem fra Lena!! God helg til dere!!!!

5 kommentarer:

  1. Det var en nydelig pute i herlige farger:) Kos dere på tur:)

    SvarSlett
  2. takk, kjære deg! :D kose oss skal vi!! håper helga blir akkurat som ønsket for dere også! :D

    SvarSlett
  3. Den var utrolig fin. Likte fargemiksen din veldig godt. En sånn tror jeg må bli et høstprosjekt. Overkommelig med en pute (eller...). Jeg har kun heklet et babyteppe i bestemorsruter og det var jo enormt med ruter som skulle til for å få en ok størrelse på teppet :D

    SvarSlett
  4. Kjempefin pute, stoffet passet så godt til :))

    Ha en fortsatt god helg :))

    SvarSlett
  5. Mathilde: tusen takk for det, ja absolut overkommelig med pute, særlig om du "sier" at det skal bli teppe, og så sopper du når du blir lei...;)
    for min del er teppe et flerårsprosjekt...

    Monica: tusen takk, og fortsatt god helg til deg også! :D

    SvarSlett