mandag 8. august 2011

en sommer

i regnværets tegn.....
Skriver 8.august og sommeren er på hell.....jeg venter fortsatt på noen dager uten nedbør så vi kan få beiset terassen, og innvie den med en herlig fest hvor naboer og venner kan nyte en varm kveld hos oss....
Selv om vi har hatt varme dager i det siste, har regnet aldri vært langt unna, og putene og teppene pakkes opp og ned mye mer enn jeg liker....bålpannen står der med askesamleren full av vann, og dråpene lager møster på terassegolvet...
Denne uka er den siste før barna skal begynne på skolen igjen, og matpakking, lekselesing og hverdagen tar over...har likevel litt å glede meg til; jeg og Mannen er invitert i bryllup, tre dager til ende uten barn, vår egen lille ferie! og jeg får pynte meg!! :) Så her sitter jeg, under parasollen, og tester neglelakk på tærne, og venter på at sola skal ta over etter regnet.....:)

Ønsker dere alle en god uke, nyt den. Jeg skal glede meg til ferien!! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar